A A A

Zajęcia otwarte

      Zajęcia, na które zaproszeni zostali rodzice miały na celu zaprezentowanie sposobów i metod nauczania języka angielskiego. Rodzice mogli zobaczyć postępy swoich pociech, poczynione w nauce języka obcego. Starałam się pokazać jak, w prosty sposób, poprzez zabawę, można zaciekawić i zainspirować dzieci do nauki.

      Na początek zajęć dzieci wraz z rodzicami przywitali się piosenką ,,say hello”. Przy użyciu materiałów tj. bibuła, pojemniki z wodą, wyczarowaliśmy 4 kolory, które dzieci z łatwością przyswoiły. Po magicznym wprowadzeniu do tematu, wiedza teoretyczna została wykorzystana w praktyce. Dzieci podczas zabaw ruchowych opartych na metodzie TPR ( metoda reagowania całym ciałem Total Physical Response ), powtarzały oraz utrwalały zdobytą wiedzę. Metoda ta, oparta jest na reakcji motorycznej dziecka, dlatego odpowiada na jego stałą potrzebę ruchu. Dzięki TPR zajęcia poświęcone nauce języka obcego są atrakcyjniejsze. Pobudzana jest pamięć motoryczna , dzięki czemu unika się znużenia dzieci i utraty koncentracji. W trakcie zajęć dzieci przypomniały sobie słownictwo dotyczące zabawek- toys jak również słownictwo dotyczące wiosny- spring. Powodzeniem ciszyła się zabawa dotycząca części ciała. Dzieci wspólnie z rodzicami śpiewali podczas piosenki ,,Head and shoulders”.

      Na zakończenie zajęć dzieci wspólnie z rodzicami zaprezentowali się w piosence ,,say goodbye”. Przedszkolaki zostały nagrodzone za dobre zachowanie i aktywny udział, a ja z przyjemnością stwierdzam, że zaplanowany cel został zrealizowany. Pragnę również podziękować rodzicom za tak liczne przybycie.


 



stat4u